Wednesday, November 11


畢業後的頭幾年,一直有件事會自己嚇自己, 就係突然會覺得自己借書未還。𠴱一秒,自己真係會信以為真,以為會罰一鑊金。

我自小就愛蒲圖書館,一來可以睇書,二來可以涼冷氣,三來因為自己條村就有一間,就腳非常.
所以我一直以為所有小朋友童年時都愛蒲圖書館,直到我大學畢業後,先知原來"自己條村就有一間圖書館"係 luxury.

借書證,我小學就有,一共可以借三本書,限期十四日。Poly 的借書證,更可借書七本,限期一個月。

問題就係有咁多quota,research又要睇書,咪借吓一本又一本,借完又還,還完又借,借完又借,還完又再借,借完又續借。。。
所以我屋企地上長期有書一棟,以至我之後自己嚇自己,總覺得有書未還。

我張借書證依家都唔見咗九世,無去借書都好多年,想睇書,可能會自己買,或者問人借。

今年被迫提早收爐,無事可做,不如多睇書。

十年無去過圖書館,今日我用身份證,借了兩本書。

有借一定有還
因為我家的書架已無空位再添新書。

No comments: